losing the reasons why


?

Thoughts of the day:
1. Jag borde verkligen lära mig sova på dagen, eller åtminstone somna om, eftersom jag nu inte har tid att sova när det är meningen att man ska sova.
2. Jag når nog aldrig himmelriket, för idag när vi sjöng på kyrkans nyinvigning/avtackning-grej svor jag i guds hus. Jag hade sovit typ tre timmar, knölat mig upp jättetidigt bara för att sitta fast i tre timmar i en nymålad kyrka som förvärrade min redan bisarra huvudvärk med diverse frigjorda kemikalier. "Jävla linolja", röt jag.
3. Om jag fick välja att leva på en sak resten av mitt liv utan att ta hänsyn till näringsinnehåll och sånt, skulle jag välja kombinationen mozartkulor + mjölk. Då fick jag min himmel utan den helige andes hjälp.
4. Killar med lockigt brunt hår är det bästa jag vet (soundtrack: Armand Mirpour - Curly Boys Law).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0