monkeys in my heart


the knightcat

Mamma väckte mig för ett par timmar sen i min sovmorgon (jag har seriöst sovit typ femton timmar denna veckan men nu är det över och jag var så jävla glad), och lät hysterisk på rösten.
- Hanna, har du min hårborste?
- Eh... det är möjligt. Ja, det har jag.
- Mitt hår är ... överallt! Vad ska jag göra nu?
(här håller jag på att lägga på)
- Men du, du väckte mig... jag kan komma med den lite senare, eller om du behöver den nu så kan du väl ta bilen hit?
- Äh, då får jag väl... ta en gaffel! (klick)

Hoppsan. Det är ju tur att hon inte har jättestort hår eller så, men jag får nog ändå pallra mig dit nu... gaffel.

Kommentarer
Postat av: Hampus

Gaffel HAHAHAHA skojar du med mig?

2009-06-06 @ 14:23:13
Postat av: Carolina

Karlsson, I'm waiting for you!

2009-06-06 @ 15:04:23
Postat av: Hanna

Oh dear lord Carolina, då får jag sätta fart här alltså!

2009-06-06 @ 15:17:34
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0