PARIS


Autobahn var inte speciellt omväxlande, förutom när det blev bilkö


överskattad liten kissande kille i Bryssel (som hade kläder på sig!)



Belgarna kan snygga byggnader


fina farmor framme!


Seine


testade easy livin' - crêpes på rummet


snyggt hus (som det var i det närmsta omöjligt att ta en vettig bild av)


enda stället farmor drog ut mig ifrån, och inte tvärtom


Montmartre var skönt konstnärsflummigt


Sacré coeur var rent löjligt tjusigt


Louvren var min cup of tea


det roligaste i Versailles var Marie Antoinettes smyckesskrin som motsvarade två normala byråer


årets turist, det enda som saknas är kartan som jag annars hade framför näsan 24/7


småstadsgränder i storstan


goda möjligheter till coola parkhäng, här utanför Eiffeltornet

Idiotjobbigt detta med bilder, eftersom jag inte hittar rätt format till bloggen är alla bilder nu mer eller mindre avkapade i högerkanten, sorry om det. Kan försöka ändra det efterhand, det är ju faktiskt snyggare med hela bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0