dig me a place to stay




flickr

Jarvis Cocker - Don't let him waste your time
The Heart Strings - I hope it doesn't come my way
Montt Mardié - I love you Annie
Oh No Ono - Internet warrior
Phoenix - Lisztomania
Matt and Kim - Daylight
First Aid Kit - You're not coming home tonight
Camera Obscura - French Navy
The Fine Arts Showcase - Friday on my knees

Lite musik idag i alla fall, enjoy now. De senaste dagarna har jag bott inom en tvåmetersradie från Carolinas pool, det har varit jävligt mysigt. Carolina fyller förövrigt år idag, stor grattispuss på världens bästa tjej, alltså. Klicka in på hennes blogg och kika på inlägget hon gjorde om mig när jag var borta, så förstår ni hur speciell hon är.
Om det inte var för att jag har blivit så sjukt bra på att packa väskor sen mina föräldrar separerade skulle jag varit stressad nu. Men nu vet jag att jag fixar det på tio minuter imorgon på morgonen, så jag är kolugn (världens mysigaste uttryck hallå!). Arvika imorgon! Är avis på de som ska på Roskilde som egentligen har bättre lineup in my opinion, men hört att Arvika ska vara trevligt så jag taggar. xo

Kommentarer
Postat av: Amy

Haha, Carolina är one of a kind. Tack och lov för din musiklista, nu vet jag vad jag ska göra i helgen ;)

2009-07-01 @ 11:49:10
URL: http://chasingamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0