sport och sånt

Satte på teven och möttes av "Sri Lankas nationella kricketlag under terroristattack". Jag visste inte ens att Sri Lanka hade ett kricketlag, men någon i Pakistan visste det tydligen. Sport är läskigt.

Påtal om sport, förresten. Vi skulle hålla danskurs idag för högstadiet, men när jag kom dit var det ingen där, förutom min tränare och en okänd dam. Jag gjorde ett litet utfall mot Korpen för att de inte ens hängt upp information och inte gjort någonting av det dom skulle för att få någon att komma dit. Och givetvis var den okända damen en representant från Korpen. Jag kände mig inte ens lite lyckad. Tänk om jag sabbade GSW:s samarbete med Korpen nu? Pinsamt.

Kommentarer
Postat av: viviv

haha va snäll du är!! ^^ joo, saltet kan man nog skippa, annars är det gott :) och du får inte känna dig misslyckad..kommer gå fin fint ^^

2009-03-03 @ 22:45:57
URL: http://happytees.blogg.se/
Postat av: DfdH

Haha...så du har hittat en PRAO-plats där du kan sitta o blogga...skulle vissa aldrig tillåtit... :-)



Du måste sluta fantisera, det kommer aldrig bli något mera...:-)

2009-03-04 @ 12:18:59
Postat av: Amanda

Åhh, Hanna! Förlåt. Jag glömde bort det totallt. Jag känner mig hemsk. Tror du att det blir fler gånger om Korpen fixar bättre reklamering? Puss <3

2009-03-04 @ 17:33:12
Postat av: Amanda

Åhh, Hanna. Förlåt. Jag glömde bort det totallt. Jag känner mig hemsk. Men tror du att det blir fler gånger om Korpen fixar bättre reklamering? Puss <3

2009-03-04 @ 17:35:35
Postat av: Hanna

Amanda: haha, det var frivilligt sweetheart. :) Vi kör nästa vecka med, se till att få med er grabbarna!

xoxoxoxo.

2009-03-04 @ 17:42:52
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/
Postat av: Amanda

Aww, men jag ville ju så gjärna komma "hejja" på dig. Perfekt, om dom inte kommer frivilligt ska jag släpa dit dom ändå, för det är du värd.

Och självklart så klantade jag till mig och skrev de tidigare kommentarerna 2 gånger. Äsch... <3

2009-03-04 @ 18:34:23
Postat av: Hanna

Haha, jag har support med, wow...

Men babe, du missade föreläsningen idag i folkets hus! Var har du mobilen nuförtiden, har ungarna tagit hand om den?

<3

2009-03-04 @ 18:52:25
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0