drunken idiots in ugly cars



Ikväll när jag gick hem från mamma tutade fyra bilar på mig. Fyra! Och då är det inte ens en halvkilometer hem. Tre av dem körde om mig bakifrån, och det var hur som helst inte smickrande ens för femtio år sen. Åh vad jag hatar detta stället ibland.
Fyra är dock ett ovanligt högt antal även här, och det har en anledning. Men fortfarande... strippen? Kom över er själva! (Strippen, för den som inte vet, är ett lokalt, ska vi säga... bilfenomen. Ett obehagligt sådant.)

Hursomhelst, fräschaste hemsidan hittar ni här. Om man inte blir taggad är man antagligen oförmögen att någonsin bli det, typ. Det här är liksom the weekend never dies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0