"each time you call me a girls' name I die a little inside"


source?

Det sägs att halva Sverige inte känner till EU-valet, och jag undrar bara hur i hela friden det är möjligt? Hela byn är draperad i Mona Sahlin, Folkpartiet får mig att asgarva med världens fulaste tevereklam och för första gången på evigheter gör pangisarna i Junilistan ljud från sig. Med dessa saker i åtanke ser jag nu att det nog snarare är så att folk gör sitt bästa för att inte låtsas om valets existens, inte att de inte egentligen vet.
Well well. Hands up ni som ska på Siesta? Jag var faktiskt där förra året, och låt oss säga att ... det räckte. Tänkte göra någon form av nytta i helgen istället, då det faktiskt är festival på gång här med.

Har ingen musik åt er. Det märks när man lyssnar på dålig musik, för då håller till och med undulaten käft. Han har en fin, om än lite splittrad, musiksmak, den där fågeln. Hans favoriter just nu är Lava Lava (Boys Noize), M.A.G.I.C (The Sound of Arrows) och Månskenssonaten.


Kommentarer
Postat av: Carolina

JD <3

2009-05-27 @ 22:24:28
Postat av: Hanna

förfaaaaaaaaaaan <3

2009-05-27 @ 22:34:39
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0