my heart is in my shoes


Chadwick Tyler. Tycker om om om!

Måndag alltså... på söndagar väntar man hela tiden på att något ska hända så att man får göra något, och på måndagar önskar man att man slapp göra något. Lustigt det där. Jag har varit allmänt borta hela dagen. Skrev nationellt prov i biologi utan att riktigt fatta det själv (sån borde man alltid vara, egentligen, himla behändigt) och nån timme senare lyckades jag kläcka ur mig: "Amanda, kan inte du hämta ett förkläde till mig med... så kan ju jag tvätta händerna åt dig sålänge!". Vad är felet då, liksom?
Soundtracket till detta har varit
Scarlett Johansson - Anywhere I Lay My Head
Otippat, jag vet. Det tog lång tid innan jag gav det en chans, och fånigt nog föll jag direkt. Fan. Jag ska ju veta om min smak. Och den ska absolut inte innefatta Scarlett Johansson gör Tom Waits... men där ser man.


Kommentarer
Postat av: Åsa

SV: Jasså? haha...ser det inte själv, men tack så mkt! Det tar jag som en komplimang :)



Väldigt fin bild du har där, inspiration!

2009-05-18 @ 21:17:46
URL: http://asahellman.blogg.se/
Postat av: axel

faktiskt tycker jag att scarlett's skiva är genialisk. en av mina favorit skivor! lite överskattat med skådisar som gör musik, men hon lyckades tycker jag!

2009-05-23 @ 12:42:00
URL: http://ainsthlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0