my words for you went missing



tredje gången Lina Scheynius

i ett maskineri av självömkan är jag ditt kugghjul
du snurrar min värld och du snurrar den fel

Jag har inte riktigt kontroll över nånting. Missar deadlines för glatta livet här, önskar mig bara ett lång lyckligt sommarlov utan vidare komplikationer just nu. Om två veckor har jag stått i min skola för sista gången, så jävla sjukt.
Sa ju att jag tänkte göra nytta i helgen, men innan dess tänkte jag åka till stan (och åh vad jag ogillar det uttrycket, att "åka till stan", ska ju bara ta tåget till Kalmar för tusan). Mamma har lovat mig middag på IKEA, det är enda sättet att få mig att gå in på det stället. Den spelade hon snyggt.
Förresten slog jag min mobil i golvet. Ett enda par upp-och-ner-vända jeans resulterade i gaffatejp, och det ser himla sorgligt ut, men jag vägrar byta. Anledning? ORKA LÄRA SIG EN NY?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0