let me let me go




härhärhär

Jag har stressat hela tiden sen i onsdags (jag försökte duscha och sminka mig samtidigt - prova inte det är ni snälla), och nu tänkte jag skriva något bra... men nä. Jag har aldrig något att säga. Totalt out of it. Vad skrev jag innan, liksom? Det är bara tomt tomt tomt. Idag spelade jag The Cure och Amanda utbrast att hon fick The Cure-vibbar av det. Jag tycker om mina vänner, så coola liksom! Möhms.
Och förresten undrar jag hur det gick till när Spotify blev nån slags hype? Jobbigare skit får man ju leta efter, om ni ursäktar. Om ni är som 99,9 procent av populationen och tycker att Spotify är guds gåva till mänskligheten, får ni gärna skriva ner varför åt mig... i punktform. Så ska jag se om jag kan jobba upp nåt, typ. Lovar dock inget, eftersom jag försökt på eget bevåg hur länge som helst utan att lyckas.


Kommentarer
Postat av: Ida

Men Hannisen, det var ju p.g.a. dina lovord jag skaffade Spotify! Men ja, att Spotify blivit en s.k. "hype" beror väl till 99 % på IPRED-lagen. Folk vill ha gratis musik men vågar inte ladda ner. Dessutom äre ju sjukt smidigt att slippa ha musiken på hårddisken. Men ja, nackdelarna finns ju. Reklam stup i kvarten ÄR störande. Att 50 % av allt jag redan tycker om/är intresserad av inte finns ÄR störande. Men i brist på annat tycker jag att Spotify funkar fint. Dessutom kommer det ju antagligen utvecklas en hel del i framtiden.

2009-05-23 @ 02:32:16
Postat av: Emil

Jag håller med föregående talare. Det är väl ett fint komplement, den enda bra lösningen på fildelningsproblemet ungefär.

Sen tycker ju även jag att reklamen är oerhört jobbig, och sen saknas allt för mycket som jag lyssnar på. Å andra sidan köper jag de skivorna ändå, så det gör inte så mycket.



Sen när det kommer trådlöst blir det väl kalasfint?

2009-05-23 @ 13:12:16
Postat av: Hanna

Idis! Grejen är ju att jag faktiskt gillade Spotify... i typ en vecka. Sen blev jag så frustrerad så jag slutade använda det. Och nu fattar jag inte varför jag började igen? Åttio procent av mina sökningar får inga träffar, det hänger sig hela tiden (kan vara min dator, men inget annat program är så nesligt tjurigt så jag tvivlar) och så tycker jag dessutom att det är ganska ostrukturerat (DET är nog mitt fel...). Reklamen är nog det minsta problemet, faktiskt.



Men vi väntar väl och ser hur det blir nu då. Tills dess är det ju faktiskt fritt valt arbete... men något måste jag ju för tusan blogga om.

2009-05-23 @ 13:42:52
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/
Postat av: Lord of the new churh

Men det är bara att till att ladda ner det finns nya sätt dessutom finns tjänster som gör att de inte hittar ipet. Dessutom bara håll er borta från nya filmer o metallica o sån skit så är det bara att ladda ner.

2009-05-24 @ 06:43:17
Postat av: Hanna

Lorden: men vem laddar ner Metallica, nu då?

2009-05-24 @ 16:07:41
URL: http://asymmetrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0