över tusen dansgolv



Så är det och därför kommer här äntligen mina mest spelade remixer just nu. De är självklart popgodkända också. Skön blandning, helt enkelt. Bara åtta denna gången, för jag tappade bort (kan man säga så?) spellistan och nu kommer jag inte ihåg det i huvudet. Ska uppdatera eftersom, och nu måste jag verkligen springa. Ta hand om er!

Bloc Party - Helicopter (Breakneck remix)
Jonathan Johansson - En Hand I Himlen (The Sound Of Arrows remix)
Adrian Lux - Strawberry (Rapclash remix)
Friendly Fires ft. Au Revoir Simone - Paris (Aeroplane remix)
Röyksopp ft. Robyn - The Girl And The Robot (Chris Menace remix)
Fever Ray - If I Had A Heart (Familjen remix)
John Starlight - Shadowbreaker (Boys Noize remix)
The Toxic Avenger - Escape (The Bloody Beetroots remix)

Kommentarer
Postat av: Hampus

Kan förövrigt tipsa om Gonzales - Working together (fifa 09 edition)det är en boys noize remix

2009-05-19 @ 23:23:08
Postat av: hampus

glömde länka http://www.youtube.com/watch?v=bKuybr5tSJs

2009-05-19 @ 23:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0