took me years to discover but just one evening to forget


bild hittad hos Amanda

Igår stegade jag in på mitt rum klockan halv åtta på morgonen (sov egentligen hos mamma, men skulle hämta lite grejer) och fann att det låg en främmande (näst intill, i alla fall) karl i min säng. När chocken lagt sig muttrade jag "sorry, godnatt" och "jag ska mörda pappa" och sen försvann jag ut med första bästa bok jag fick tag i. Herregud. Folk borde verkligen delge mig i planerna häromkring, speciellt om de involverar min säng. Allt annat är ju bara osunt.

Annars är det high här. Sommarpepp med:

Le Sport - Tell No One About Tonight
The Embassy - Boxcar
DatA - Aerius Light
Wet Paint - Save The Whale
Avner - Bed För Mig
The Tindersticks - Feel The Sun
The Tough Alliance - First Class Riot
Iron & Wine - Flightless Bird, American Mouth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0