carefree


Flickr

Allt är massive rip, jag vill ha sommar! Peppad tillsammans med gamla hyperemixer. Jag är annars hundra procent jättetveksam till allt som heter remix. Det är mitt pophuvud som trasslar till det. Men hey, trying here.
Och vet ni vad? Det är redan vecka nitton, och vi slutar vecka tjugofyra. Innan dess ska vi hinna med en sväng till Polen och en hel massa annat. Sen är det äntligen finito. Om jag fick tippa skulle jag säga att det känns åttiosju procent underbart och tretton procent fucked up. Så jag antar att det är helt okej bra.
(Ja, jag har mycket emot att skriva tal med siffror. Det får mig att tänka på matte, och det gör jag helst inte.)

Jag tänkte egentligen slänga in lite musik (ni vet, jag måste göra statements över allt bra ni redan känner till, det är lite min grej), men sen kom jag på att jag faktiskt inte har något just nu. Jag hinner inte ens lyssna på musik. Det är inte helt okej, och nu måste jag faktiskt springa igen. Bra grejer nu, i alla fall. Men ta hand om er fina.

Edit:
Okej, men bra att jag inte alls är paradoxal eller så. Först lyssnar jag på remixer, och sen hinner jag inte lyssna på musik. Ehe. Ni får det sen, om ni vill. xo


Kommentarer
Postat av: Muffinsmartin

Haha, röda skor is the shit ;)

2009-05-05 @ 18:36:55
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0