everywhere is somewhere


flickr (allra sötaste farmor har bokat Paris i sommar!)

Okej, litteraturarbete round 2 har börjat och jag sitter inne med Strindbergs liv och leverne istället för att göra det enda som egentligen känns vettigt, typ springa ute och prisa livet. Strindberg känns faktiskt inte fullt så nyskapande som alla kulturstofiler säger såhär i slutet av maj när det är tjugo grader varmt ute... Och det där var ju bara haaallå syftningsfel! Ni får gissa er till vad jag menar. Ehe.

Förresten gjorde jag en kul grej igår. Ni kan göra den ni med, förresten. Om ni har T9 på mobilen, skapa ett sms och tryck in "masserade". Vad får ni fram? Just det. Näppesaff. Vad fan är grejen med det?


Kommentarer
Postat av: Carolina

Aw, min lilla näppesaff <3

2009-05-24 @ 23:00:09
URL: http://cchytraeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0