all around me all familiar faces

Tre saker:

1. När jag kom hem från Carolina igår tittade jag på poängutdelningen i melodifestivalen (detta gjorde jag därför att det inte går att byta kanal på vår teve av okänd anledning, det är alltså ettan eller inget som gäller - ofta blir det inget, men det var inte relevant nu). Och seriöst, vad är grejen med att upprepa allt på franska?! Fransoser, alltså. Ner från hästarna nån gång, inse att ni inte alls är den stormakt ni vill vara längre och sluta förneka att ni fattar engelska. Det är liksom inte ens charmigt mera.
2. Jag tycker inte om söndagar. Måste... göra... något... vettigt... snart-dagen. Varför finns det en sån dag, hallå?
3. Snart ska jag lägga upp Polen-bilder för dom är kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0