vet inte hur man gör/om fem år är jag civilingenjör



ilovefake.com

ambition defenestration jävla imbecilla generation
frustrerad omotiverad understimulerad
tror du måste hålla i mig, nu

Okej, hörrni. Jag har ont i halsen, igen. Snart ryker mina mandlar... fast det ska tydligen göra jätteont att plocka dem. Och så är det ju det med att jag helst inte vistas på sjukhus varken i onödan eller i, ja, vad fan motsatsen blir. Så vi får väl se hur det blir med det där. Det mesta håller sålänge man har kaffe och alvedon, och det har jag. Livet är gott.
Och jag vet att ni redan hört detta, men nu är det ju nytt material nu! Låter rent oförskämt himla mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0